Mint shorts


Wreszcie po długim okresie deszczowym wyszło słońce co sprzyja osobom, które tak jak ja lubią szorty. Dziś założyłam ulubione miętowe lub jak inni wolą je nazywać pistacjowe. Modny w tym roku kolor myślę, że utrzyma się również w następnych sezonach (warto w niego zainwestować). W lato lubimy czuć się swobodnie a co za tym idzie zakładamy luźniejsze ubrania więc do jasnych szortów proponuję białą bluzkę, w której można czuć się po prostu świeżo. Słomkowy kapelusz dopełnia kompletu ,a również stanowi wakacyjny akcent (mój to właśnie nadmorska pamiątka). Warto zaopatrzyć się w duże okulary ponieważ sprawdzają się już od dawna i zawsze wyglądają świetnie. Mój kolejny must have to biały zegarek też ostatnio ulubiony. Jako dodatek wybrałam naszyjnik globus, a to już druga rzecz, która przypomina wakacje. Nie zapominajmy też o kolorze paznokci! Dziś proponuję Wam lawendowy.
Zapraszam :Lookbook






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz